Historia sztuki i reklamy

cocacola Zdjęcie(CC): FUNKYAH  Szanowni Państwo, zajęcia z Historii sztuki i Reklamy zaplanowano na 20 godzin. W ramach tego czasu poznamy historię reklamy obejmującą okres: od pierwszego ogłoszenia, poprzez szyldy, reklamy społeczne i logotypów po dzisiejsze funpage na portalach społecznościowych. Podczas tej historycznej wędrówki, prześledzimy elementy myślenia o reklamie, czyli filozofię i psychologię reklamy. Powyższa, cześć teoretyczną zostanie uzupełniona o część praktyczną, obejmującą wykorzystanie oraz zastosowanie narzędzi Prezii i Issuu na licencji dla nauczycieli i studentów. Zajęcia nasze kończą się egzaminem ustnym i egzaminem praktycznym, które odbędą się na ostatnich zajęciach.

Wytyczne:

Strefa z ograniczonym dostępem.

pdfJak założyć konto i zostać przypisanym do grupy?

Po założeniu konta oraz zalogowaniu, będą Państwo mieli dostęp do:

  • materiałów prezentowanych na zajęciach
  • narzędzi do pracy online
  • zagadnień na egzamin